Makkelijk Lezen Plein

Wat vind je op het MLP?

Vind je lezen soms lastig?
Kom dan naar het Makkelijk Lezen Plein in de Centrale Bibliotheek.
Hier vind je boeken die niet zo moeilijk zijn.
Ken je bijvoorbeeld de boeken al uit de serie “Zoeklicht”?
Als je informatie zoekt over dieren of de natuur?
Dan kun je hier zelfs (gratis) een dvd over lenen.
Ook hebben we op het plein luisterboeken die je kunt lenen.
Dan kun je thuis lekker luisteren als een boek wordt voorgelezen.

Informatie ouders

Voor ouders staan op het Makkelijk Lezen Plein informatieboeken over onder andere dyslexie.

Meer info

Wil je meer informatie over Makkelijk Lezen?
Ga dan naar de speciale website van het Makkelijk Lezen Plein.